dijous, 15 de novembre del 2007

La dona sense qualitats

He acabat el text de la ponència que llegiré en el congrés de finals de novembre. No tinc gaire clar que, efectivament, Musil i Ferrater tinguin gaire res a veure, però en aquest país es pot defensar qualsevol ximpleria i mai ningú no et cridarà l'alto per la senzilla raó que ningú no sap res de res.

Ella m'ha vingut a veure al despatx, quan ja estava recollint la paperassa escampada sobre la taula i em disposava a marxar. "Dissabte vaig a sentir el concert que ens vas recomanar", m'ha dit. Ho he trobat una sortida intel·ligent i sensible, i m'he afanyat a respondre: "Quedem a les vuit al Zuric, mengem alguna cosa, i hi anem plegades?". Naturalment ha dit que sí.

6 comentaris:

dErsu_ ha dit...

Oh... no m'estranya, amb el que costa trobar en una llibreria d'aquest país un llibre de Musil traduït al català. Potser tant com un de J.Roth.

Anònim ha dit...

M'alegro

Anònim ha dit...

...bé, igual algú en sap alguna cosa, t'escolta i hi està d'acord, no?

Anònim ha dit...

Quan l'exhibicionisme és intel.ligent. O quan qui té talent s'exhibeix, que deu venir a ser el mateix, ni que no ho pretengui dona plaer. Gràcies.

Anònim ha dit...

...i la caçadora ha estat caçada?

Anònim ha dit...

Aquesta mescla agredolça que se'n despren de les teves lletres esdevé fascinant.